Истории успеха

АЗБІ,комплексне управління групою компаній

АЗБІ,комплексне управління групою компаній

Загородній Сергій Якович, генеральний директор групи компаній «АЗБІ»

«Нова автоматизована система, запроваджена фахівцями нашої компанії, забезпечує документування виконання регламентів, зберігання підтверджень виконання, дозволяє створити коректну звітність про діяльність компанії. Система забезпечує контроль за ризиками, які впливають на якість фінансової звітності. Ми впевнені в тому, що всі операції відображаються згідно встановленим вимогам, а доходи і витрати санкціоновані керівництвом. Контроль повноти даних, оперативна інформація дасть можливість керівництву приймати рішення, спрямовані на збільшення прибутку компанії».

AZBI.UA
ВІК-А, Управління групою компаній з допомогою "Управління торговим підприємством 8"

ВІК-А, Управління групою компаній з допомогою "Управління торговим підприємством 8"

Олександр Здрак,керівник проектів компанії «ВІК-А»

«Ми отримали інструмент, який дозволяє оцінювати, наскільки ефективно працює кожен підрозділ і менеджер, і інструмент для управління всією компанією, що дозволяє аналізувати поточну діяльність і формувати плани розвитку. Різні аналітичні звіти про продажі дозволяють нам більш точно визначати купівельний попит на ті чи інші моделі і пропонувати нашим покупцям найбільш затребуваний товар, оптимальну ціну, знижки».
Також консолідований облік по організаціям дозволяє побачити реальну картину діяльності підприємства.

VIK-A.UA
ДП УКРБУД, проект автоматизації

ДП УКРБУД, проект автоматизації

Микитась М.В., Президент Корпорації "УКРБУД"

В 2013 році корпорація прийняла рішення автоматизувати відділи корпорації УКРБУД. В якості програми автоматизації була вибрана 1С:Підприємство, як система яка показала себе надійною підтримкою і швидким реагуванням на зміну законодавства.В якості компанії інтегратора була вибрана ТОВ "КВІНТ-А", яка провела якісне експрес-обстеження і мала достатньо досвіду. Після першого етапу автоматизації бухгалтерії, кадрів було прийнято рішення автоматизувати систему обліку оренди. В результаті була отримана система обліку і контролю орендних площ.
. Повнота данних, оперативна інформація дасть можливість керівництву приймати рішення, спрямовані на збільшення прибутку компанії.

UB.COM.UA
МКМ, автоматизація з допомогою 1С:Підприємство 8

МКМ, автоматизація з допомогою 1С:Підприємство 8

Сароян Вартан Агванович, генеральний директор компанії «МКМ Сервіс ЛТД»

1С:Підприємство 8, запроваджена фахівцями компанії КВІНТ-А, забезпечує документування виконаних робіт, ведення кадрового обліку, табелів з відображенням відпрацьованого часу співробітниками по конкретним проектам з відображенням в затратам підприємства. Реалізовані особливості обліку нашої компанії.
В результаті бухгалтерія швидко отримує неохідну звітність, відділ кадрів мають хорошу базу для роботи, а відділ економістів може розраховувати рентабельність кожної угоди. Контроль повноти даних, оперативна інформація дасть можливість керівництву приймати рішення, спрямовані на збільшення прибутку компанії».

MKM.UA
ПрАТ Фундамент, Управління компанією за допомогою "1С:Підприємство 8"

ПрАТ Фундамент, Управління компанією за допомогою "1С:Підприємство 8"

Шпігель Генріх Давидович, генеральний директор ПрАТ Фундамент

«Завдяки проекту в 2 разa знижені трудовитрати працівників на ведення обліку. Бухгалтерії більше не доводиться вручну вносити інформацію про відпрацюваний час, і не потрібно вводити інформацію про рух ТМЦ, вводити нові позиції. Автоматизація роботи виробництва,логістики і кадрів дозволила уникнути і потенційних помилок персоналу в обліку, некоректного заповнення документів, які могли виникати зважаючи людського фактора. У майбутньому ми плануємо розширювати сфери деяльності, тому програма 1С:Підприємство буде дуже доречна!
Завдяки високій організації виробництва, впровадженню нової техніки і нових технологій спорудження пальових фундаментів обсяги робіт виросли з декількох сотень укладеного в палі бетону в 1970 році до 130 000 куб.м у 2011 році. Діяльність дирекції та основних підрозділів ПрАТ «Фундамент» забезпечує відповідність якості виконаних робіт нормативним вимогам, вимогам проектно-кошторисної документації та умовам контрактів, відповідність чинним нормативно-правовим документам щодо забезпечення умов техніки безпеки і охорони навколишнього середовища. А комплексна взаємодія всіх підрозділів підприємства також забезпечує отримання прибутку та формування конкурентоспроможної вартості робіт за рахунок підвищення якості при оптимальних витратах ресурсів.

FOUNDAMENT.COM.UA